27-28 Oktober

27/10 2010: Igår hade jag som valigt praktik på holmlunds. Vu gjorde massa saker igår. Bar massa kläder till ett nytt lager så jag var verkligen jätte trött igår.. Vi la massa jeans, tröjor, strumpor m.m i massa kartonger och bar och bar. Fatta att man hade ont i armarna och fötterna. Gjorde massa andra saker också. Sen så gick jag på stan med Lisa och köpte min Haloween kostym. Lägger upp bild sen! :-d Sen åkte jag hem.

28/10 2010: Idag var dte en ganska stressig dag. jag försov mig i morse så att jag nästa inte hann med min buss som skulle gå halv 9. Jaja kom i tid alla fall. Sen så vek jag mest kläder idag och massa andra saker som kommit in. Kul var det, ganska alla fall. Sen så åkte jag hem och nu sitter jag vid datorn och inte gör så mycket. Lyssnar mesta delen på musik. Har klippt mig också så nu är det mjukt! ^^ Ska nod dricka lite te och mysa med mamma nu så lägger upp bilderna senare under kvällens gång så ni ses vad som har hänt! :D
Kyss

Kommentarer
Postat av: fonkusungnoen =)

Sv : men jag har ju haft det nydligen , men du kan ändå ställa frågor så svarar jag sötnos! :*

2010-10-28 @ 18:58:42
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0