Chill måndag!

hej bloggen!
Nu är jag hemma från första dagen på praktiken! Ass kul var det. Jag praktiserar med massa sköna männsikor som Julia och Lisa. Ass kul var det faktiskt! Vi gjorde massa saker. Som att vika kläder, le jätte mycket, galja kläder, larma kläder och massa annat man måste göra på Holmlunds! Det roliga på dagen var att vi hade kul hela dagen sen det tråkiga var att jag glömde min lunch så jag fck gå och köpa en äcklig sallad från Hemköp. Ass äcklig, torr pasta typ 3 kyckling bitar, Bajs var det.
Ikväll har jag inte gjort så mycket faktiskt. Jag har mest tagit det lugnt och chillat. Så ska det vara på en måndag tycker jag faktiskt. Ingen stress eller någon läxa som man skulle ha gjort klart till helgen.
Har inget mer att skriva, upddaterar senare kanske. jaja, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0