En dag på gränby!

hej bloggen!
Nu har jag precis ätit och kommit hem. Jag är jätte trött känner på mig att jag kommer somna sent som igår :/ Haha det var ass kul igår ska upprepar jag bara.
Jag och Cassandra var ju på gränby som sagt. jag köpte faktiskt ingenting. Jo, tugummi och så spanade jag in ett par byxor och ett par skor. Byxorna är från Ginatricot(199) och skorna(595) är från dinsko. Skorna är ett par becha boots och jag älskar dom. Men dom fanns inte i min storlek. Ska kolla på stan imorgon och träffa filuren Carro också. Har inte träffat henne sen kulturnatten. Jaja du är saknad kan jag säga! ♥ Nu blir det musik: Oskar Linnros – Genom eld och kolla facebbok lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0