ingenting asså fan.

hej bloggen!
Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik: Oskar Linnros – Debut och 3OH!3 – Déjà Vu. Dom är jätte bra tycker jag alla fall. Ikväll/på eftermiddagen har jag inte gjort så mycket. har tränat lite grann. Det är väll det jag har gjort.
Idag fick jag först vara på sågen (haha avdelningen heter det) Sen fick jag vara på mejsen och rita fula bilder hela dagen. Sen runt klockan 3 så åt vi mellis ute och sen blev jag hämtad av Håkan.
Ikväll har jag inte gjort så mycket. Jag har bara tagit det lugnt och haft lite besök. Farmor kom med hunden Meja vi fikade lite och jag låg i mitt rum och kollade på robinson som jag gör nu. Ska snart duscha. Vi ses imorgon.
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0