Ett inlägg med skruvar och krusiduller.

hej bloggen!
Nu sitter jag hemma och ska snart fixa mitt rum lite. Jag har massa kläder och annat skit på golvet. Så ser väll min onsdag kväll ut. Nästan så alla fall. Ska nog kolla lite på vinter skor på Nelly.com och lite andra sidor. Haha jag fick en kommentar igår. Lek inte? Varför skulle jag? Jag har ingen anledning att göra det.. Jaja vissa är avundsjuka. Så jag orkar verkligen inte bry mig om kommentaren.
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag började kvart över 8 och slutade klockan kvart över 1. Ass skön dag. Jag går samma tider som min handledare. Så jag har bra dagar varje dag. På efter middagen så satt jag och vek pappers stjärnor, så jag har ont i fingrarna nu! Haha jag får skylla mig själv. Sen så hämtade mormor mig och vi åkte till märsta. Eurostop eller vad det heter, där va vi alla fall. Köpte: Ett två par leggins, strumpor och en sport bh. Jag fick allt för typ 300kr. Mormor betalade allt! Sen så åkte jag hem och bytte om.
John bauer värkar som en ganska bra skola men lärarna var lite på.. Haha det är väll bara för att det är en privat skola. Kul var det alla fall att kolla på skolan. Hur den såg ut och vad det var för program. Om jag skulle gå på John Bauer så skulle jag välja: samhälle, media och journalistik. När han berättade om vad det var för något, så verkade det väldigt intressant! Sen åkte vi hem.
Har inte så mycket annat att säga kommer väll lägga upp lite bilder och lite sånt lite senare. Sen blir det väll att kolla på kungarna på 5an!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0