dagen inlägg som inte blev publicerat.. -.-

hej bloggen.
Nu kom jag precis hem och ska snart äta melis. Det har vart en vanlig dag i skolan idag. Hade: svenska, so, slöjd, lunch, idrott och sist matte. Skön dag kan jag bara säga. Idag gjorde jag klart min ring men den ligger på tork i skolan så lägger upp bild på den när den är hemma!
Ikväll så ska jag åka eller nu, för det här inlägger ville ej publiceras så jag jag hoppas attd et gör det nu. Ilväll ska jag åka till min gamle farmor och hämta lite grejer som jag gillar om jag hittar något! Hoppas det alla fall :) Så jag uppdaterar sen. hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll det kommer jag ha alla fall :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0