Svaren på frågerna!

Postat av: Nathalie

Hur många syskon har du?:D

Jag har 1 syskon, en lillebror. han är 3år.

Postat av:

har du rökt cigarett?

Ja det har jag.

hur piercade du dig i örat ? ;) hur många mm är hålet egentligen ? :p

Jag har 3 hål i örat. vanliga i öronsnibbarna och ett där upp, tog det med nål.

Postat av: Felicia

Vad tycker du om min blogg?

Jag brukar kolla in då och då men det verkar skoj!
Hur beskriver du din stil?

Jag har ingen direkt beskrivning av min stil men jag tar på mig det jag tycker är snyggt! :)
Har du bra betyg i skolan?

Jag har G och några VG.
Vad är viktigast för dig?

Mina vänner och min familj! <3
Vad heter dina fem närmaste vänner?

asså jag kan inte direkt välja ut mina närmaste vänner, jag har många bra vänner.

Postat av: jessica

va e det galnaste du har gjort i heeela ditt liv?:D

Jag har gjort massa galna grejor ;)
hur har du råd med alla dina fina kläder?!

Jag får mitt barnbirdag men jag köper det jag tycker är snyggt och då köper jag det!
vart köper du dina kläder oftast?;)

Ginatricot, weekday, Monki och olika affärer.
hur lång är du?

Jag är 1,65 ungefär cm lång.

Postat av: mallan

vad brukar du göra på helgerna?

Vara med mina vänner.
vad/vem skulle du göra allt för?

Det beror på vad som har hänt, men jag ställer alltid upp för mina vänner <3
är du kär just nu?

Ja det är jag..
är du oskuld?

nej det är jag inte
vad tycker du om mig? :D

Snäll och kulig person, vi måste träffas något!

Postat av: vera

vem är din bästavän? som du kan berätta allt för och litar mest på? du får bara välja en

Jag har många vänner, se fråga ovan.

Postat av: nathalie léman

har du varit full någon gång och i så fall när var det?

Ja det har jag, det var i somras...

Postat av: sofia

har du haft något seriöst förhållande?
Ja det har jag men det var LÄNGEsen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal var du när du förlora oskulden?

2010-10-30 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0