Stekpannan mot tinningen.

Tjenare!
Jag hann tyvärr inte blogga i morse. Jag hade det ganska stressigt i morse så jag bloggar nu.
Idag så var allt som vanligt, det var bara 8 barn idag som vad på dagis. Eller förskola heter det ju, det får inte heta dagis längre. Men för mig kommer det alltid heta det! Jaja sen var det lek men senare så lekte dom lite för vilt så jag fick en tjong av en stekpanna på tinningen så har ganska ont nu :/ Haha sen blev jag hämtad och fick ett halsband som tack :) Det var jätte fint! Tack så mycket!
Sen efter att jag hade kommit hem så var det bara att byta om och fixa sig lite. Jag såg ut som äckel. Sen så åkte jag till stan och möte upp Cassandra och Sara och vi gick runt lite. Såg lite folk också. Sen blev det bussen hem. Nu är jag hemma och har packat klart nu (y) blev bara en väska. Haha så kvällen och natten blir hos Cassandra. Mys kväll men brudarna. Så jag uppdaterar antagligen ikväll eller i morgon vi får se. Men alla ni söta får ha en bra kväll. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0