So plugg klockan 22.10 på kvällen

hej bloggen!
NU är det ganska sent och jag ligger i min säng och pluggar so. Det är väldigt tråkigt med so, ekonomi. Vad betyder marknadsekonomi, kostnader, tjänster och massa andra ord. Fattar vad det betyder men det är så tråkigt! Man behöver inte ha en informationen i framtiden tycker jag alla fall. Dom som vill bli ekonomer kan väll plugga det men, aja det gör jag på en söndag kväll. Det gör nog alla i min klass just nu. Haha, nu ska jag plugga lite mer, jag kommer att uppdatera imorgon. Puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja det är jag:D

hur ser dina måndagsplaner ut?:D

2010-10-04 @ 10:17:40
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! :) var med och tävla om ett korsörhänge på bloggen!



http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/october/t-som-i-tavling-i-sammarbete-med-juveliasmyck.html#comment

2010-10-04 @ 14:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0