Nicig kväll

hej bloggen!
Orkade inte blogga igår så nu kommer det inlägg.
Igår så var jag först i skolan och inte gjorde så mycket. Det var som en helt vanlig skoldag. Sen slutade jag skolan och drog först hem och hämtade pengar sen drog jag till stan och först träffade jag Jennifer och Carro. Sen efetr det så träffade jag Daisy och vi gick runt och slöade. Haha vi orkade inget. Men vi satt oss på ett fik, Storken! Det är jätte mysigt där. Sen gick vi hem till henne och satt och rökte vattenpipa hela kvällen. Sen åkte jag hem och satt och myste med mamma i soffan. Somnade 11.
Idag så ska mina päron på bröllop och då blir jag ensam hemma. Då kommer det några vänner och chillar hemma. Så det blir en ass skön dag idag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0