Lisa, Jocke, Hanna, Emily, Matilda, Erik, Joel, Victor och Daisy!

hej bloggen!
Har vart hemma ett tag nu men kände för att lägga upp ett inlägg. Dagen började med ett prov. Inte kul kan jag säga, ekonomi som jag skrev om igår. Jag hoppas att det gick bra! Sen flöt dagen bara på. Håller på att göra en ring på slöjden. Den är i plåt och den kommer att komma upp på bloggen förr eller senare? Efter vi hade slutat så gick jag till bussen. Satt på bussen med Sofia och Lisa. Sofia skulle hem och Lisa skulle träffa Jocke och jag skulle till stan och träffa Hanna. Jag gick med Lisa till åhlens baksida och möte upp Jocke sen gick jag och väntade på Hanna. Vi gick kanske 2 meter innan vi träffade Emily och hennes kompis Matilda. Sen kom Joel och Erik bakifrån. Haha efter att Erik och Joel hade gått så kom Victor. Det blev en liten träff vid Indiska. Haha, kul var det att se alla igen! Erik din neger! Haha sen gick jag och Hanna runt och kollade lite.
Sen gick jag med Hanna till katedral, där skulle busungen ha spanska. Sen efter att ha lämnat Hanna så träffade jag Daisy vid luthagen. Nice! Sen gick vi runt lite på stan och kollade. Köpte 6 par strumpbyxor och sen ett nagellack, RÖTT, det kändes hösttig tycker jag. Sen efter det åkte jag hem.
En ass skön dag med massa roliga människor! NU SKA JAG PLUGGA OCH LYSSNA PÅ: 3OH!3 – Déjà Vu! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0