Lillebror 3år!

God morgon!
Nu har jag vaknat och håller på att äta frukost. Scones sen igår och oboy. Mums säger jag bara. Igår så blev det mest tv tittade och chill framför tv. Sen blev det massa bilder som Kerstin kommer att lägga upp sen.
Nu sitter jag och pratar med Erik, Henning och Simon på facebook. haha jätte kul att skriva om på bloggen. Nej inte direkt, men ska alla fall fixa mig lite. Släkten kommer idag och min lillebror fyller 3år idag. Grattis!♥ Så det kommer nog inte bli så mycket uppdatering idag. Ikväll kommer det bilder också. Puss!

Kommentarer
Postat av: Kerstin "kärre" Falk

hur vet du om jag lägger upp massa bilder? :)

2010-10-03 @ 13:27:25
URL: http://twococos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0