jag hör hur dom sjunger.

hej bloggen!
Nu har jag precis komit hem från skolan och min privata lärare. Hade lite engelska hos henne idag, för att vi har prov imorgon så måste verkligen plugga. Nu ska jag snart göra lite mat och äta.
Idag var jag i skolan och hade kul idag! Först så ahde vanliga lektioner och spelade "neger och pressident". Ass roligt kort spel som vi i 9F är pro på. Sen så hade vi so sista lektionen och då satt jag mest och lyssande på musik men sarah. Sen blev det bussen med Sara, matilda och Sofia. Sara skulle hem till sig och jag skulle till min privata lärare som bor vid h-stam. Men på bussen så träffade jag filuren Hillevi som jag inte ahr sätt på länge. Det tycker jag är tråkigt :( Sen fick jag skjuts av morfar hem. Sen när jag kom hem nu så åkte han igen så nu sitter jag ensam hemma och lyssnar på musik på högsta volym!



familjen- det snurrar i min skalle..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0