Ibland så orkar man inte blogga varje dag- fredagen!

hejsan.
Ni som förstår och fattar rubriken så orkade jag inte blogga igår. Jag kom hem ungefär klockan 9 igår så jag orkade inte och sen innan jag somnade så hade jag feber så det var därför jag inte bloggade :(!
Fredag: Jag började med skolan. Då gjorde jag inte så mycket. Dom vanliga lektionerna, bild var nog det roligaste på hela dagen och idrotten. På bilden så målade vi våra ler masker med temat skräck. Min blev inte så bra.. jaja sen hade vi det kul på idrotten. Vi spelade basket och vårat lag vann! Haha jag är inte så bra men vi hade ett bra lag alla fall (y) Sen så gick dagen ganska fort. Sen åkte jag till stan och träffade Cassandra och Sara. Vi hänge lite och jag köpte lim på Clas Ohlssons. Haha det var ass kul för att när jag frågade vilket lim som var bäst så frågade jag en kille som jobbade bara med lampor och han sa:
L: Vilket lim är bäst?
H: Jag jobbar med lampor men jag tror att det du har i vänster hand är bäst!
L: Okej, tack så mycket.
H: Vill du fråga lite om lampor?
L: Nej jag köper inte lampor??
H: Jaja ha en bra helg!
Han var helt knäpp sen gick vi och köpte lite godis och pratade massa. Sen gjorde vi inte så mycket mer. Sen åkte jag hem och limade ihop en ring som jag gjorde själv igår. Kan lägga upp bild sen. Sen så satt jag och mormor och kollade på Idol och drack te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0