Från och med du

hej bloggen.
Andra dagen på praktiken var kul. Idag fick vi göra massa saker som var skoj. Vi fick sortera galjar och vika nya kläder som kommit in. Sen så gick i runt och veck hela dagen. Jag åt lunch med Lisa på storeken, det var ass mysigt det får vi göra om! Jag träffade även massa människor. Jag träffade först Fannie den filuren har jag inte sätt sne konfan och det var typ i mars och det var VÄLDIGT länge. Sen så kom Andrea och Alex in och hälsade. Så ajg har haft mycket att göra idag. Ja just det, på lunchen så kollade jag och Lisa på Haloween kostym, det blir... Haha. Det kommer bilder när jag har köpt den. Jaja ska fixa lite nu.
Kyss
GLÖM INTE ATT DET ÄR FRÅGESTUND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0