Fjällräven vs Bomerang

hej bloggen.
Nu kan jag blogga. Internet har krångla lite så jag har inte kunnat. Idag har jag gjort många saker.
I morse vajnade jag av alarmet som ringde kvart över 6 och då ville jag inte gå upp. Jag vaknade också av att jag hade ass ont i halsen så jag kunde knappt prata. Jag har nu fått tillbaka rösten. Men jag ville ha den idag. Jag hade musik föredrag och då på morgonen så tappade jag ju rösten så det blev inget mer med det. Sen hade vi engelska prov. Det kändes bra, jag hoppas även att det kommer gå bra! (y) Sen hade vi massa andra lektioner som jag inte orkar skriva om.
Efter skolan så åkte jag först hem och lämnade av alla grejer sen åkte jag till gränby och kollade på vinter jacka. Jag hittade 2 st. Men dom fanns inte i min storlek så jag blev lite sur... Jaja sånt är livet ibland. Det står alla fall mellan en fjällräven och en Bomerang jacka. Jag älskar både men dom är ganska dyra båda två så jag vet ej :/ Jaja hoppas jag får en alla fall :)
Sen när vi kom hem så åt vi kykling och åt lyx potatis sallad. Det är jätte gott! Det bara skriker sommar om maten men jag äter den året om. Sen nu ska jag kolla lite på Robinsons och fika lite med mormor. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0