Ett inlägg med massa bokstäver och meningar.

Slut på pausen! JAG VILL INTE AH BLOGG PAUSE!  Det är tråkigt tycker jag.. Man vill dela mig sig om allt som händer i ens vardag. nej då, men det är roligt att blogga. Man blir lite beroende av det efter ett tag. Man tycker att det är kul och så men man kan ta typ ( 2dagars ) pause som jag gjorde. Men jag har en anledning. Anledningen är att jag har haft massa prov, läxor, kompisar och så jag har inte hunnit helt enkelt. Väldigt dålig anledning men så ligger det till.
Igår så jag jag med Lisa först på stan. Vi satt och fikade shoppade och gick runt. Hittade en stickad tröja från ginatricot som jag har tittat på ett tag nu så jag köpte den. Lägger upp bilder senare om allt som har hänt dom senaste dagarna. Sen bar det av till Lisas farmor och där hämtade vi alla grejer som hade haft där. Sen blev det buss hem till mig. Vi fixade oss och åt mat hemma sen. Sen efter det så bar det av till stan där vi först var med Cassandra och Sara. Sen kom Elliot, Alex och Edvin efter ett tag. Haha varma gubben är fan skön att sitta på! Sen var vi där ett tag och chillade och pratade. Sen åkte vi till en locka bakom centralen. Där var det massa man kände. Sen drog jag och lisa runt kvart över 12. Sen väntad vi på bussen som gick halv 2 så vi fick vänta på bussen i en och en halv timme. Det var is kalt men gick och köpte lite krubb så satt vi oss och åt upp det. Haha det roligaste var att busschaufför var ass skön. Han började att sjunga på kinesiska eller japanske eller var det va?? Haha kul var det. Har ett klipp på mobilen så ska nog lägga upp det senare. Om jag hittar sladden till mobilen. Sen gick vi hem till mig och somnade direkt.
Idag händer det inte så mycket tror jag. Måste städa rummet och köpa present till min lillebror. Han fyller år imorgon. Vad kan man köpa till en 3 åring? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0