10 10 10

hej bloggen
Nu kände jag för att blogga. Jag har vart trött hela dagen. Har vart mycket som har hänt också.. Jaja igår så var det bara mys hemma hos mig. Först kom Carro och sen flöt det på. Vi satt och rökte vattenpipa och mös hela kvällen det var Carro, Daisy, Jag, Eliott, Edvin, Simon, Simon, Momo, Sara och massa andra. Kul var det alla fall. Sen drog vi in till stan och chillade där. Sen åkte Lisa hem till mig och sov här.
I morse så vaknade vi runt klockan 11 och då åt vi mackor och drack te och kollade på Kalle och choklad fabriken. Vi satt och snackade massa också. Sen åkte Lisa hem runt 1 och då tog jag en varm, lång skön dusch. Nu ska jag inte göra så mycket mer idag så uppdaterar sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0