VWT! = Vika wesc tröjor!

Tjena mitt bena!
Idag har jag haft praktik på holmlunds. Inte så intressant direkt men det var ganska kul förutom att jag har ont i fötterna + att ajg har bara vikt wesc tröjor. Ungefär ett helt bord fullt plus typ hunda till kännde det som att jag vek. Sen när jag hade vikt allt så gick jag mäst runt och avlarmade plagg flyttade på plagg m.m. Imorgon kommer kameran att komma med till praktiken. Så det kommer lite bilder så det inte kommer text hela tiden. Men okej, det är bra att skriva men kanske inte bara ;)!! Jag ahr lakr undan en tröja från wesc också som jag nog ska köpa imorgon eller den här veckan jalla fall. Det kommer att komma bild på dne sen.

Ikväll tänkte jag anårna en tävlig eller något slag av fråge stund eller något. Har inte bästämt mig än. Men jag hoppas att jag hinner. MÅSTE BLOGGA OM DANS OCKSÅ! ses. 


Saknar sommare! På bilden jag om Emma (mammas Kusin)!! ♣
Kram kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0