Strepsils!!!

Förlåt att jag inte har bloggat men det har vart så mycket på senaste tiden. Har inte haft så mycket tid som jag brukar ha men plus att mitt internet funkade inte igår så jag skulle kunnat blogga igår men det var paj -.-'!! Men nu funkar det. Jag är halv sjuk. Jag har jätte ont i halsen och kan knappt pratat och jätte ont i huvudet så jag orkar knappast att skriva ett inlägg. Så jag sitter och knarkar Strepsils. Det är det bästa mot ont i halsen. 

Imorgon bär dte av till göteborg och sne tåg mot oslo (norge)!! Ska åka med konfan. Ska bli super kul att åka. Kan tyvärr inte ta med datorn för att jag kommer inte att hinna så jag kommer att släpa den i onödan. Så det blir bloggande på måndag. Det blir nog en lite helsning imorgon. Så ni inte glömmer bort min blogg ;)!  

När mamma kommer hem ska vi åka och handla till konfan så jag kommer att ta kort på det när vi kommer hem om jag mår bättre men det tror jag. Jag hoppas att ni har en fortsätt bra dag och va friska och krya!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0