Skolan/Stan

Hejsan!
Nu är jag hemma från både stan och skolan. I skolan så var det som vanligt. Gjorde allt jag skulle förutom på svenskan så hade vi föredrag där vi praktiserade. Jag praktiserade på holmlunds och pressentationen blev lite misslyckad =/. Annars så var allt som vanligt. Jag tog bussen hem med Matilda men vi båda skulle till central stationen så vi satt och pratade om allt möjligt. Det var en trevlig stund på bussen :). Efter så möttejag upp Andrea på stan så väntade vi på Kerstin i typ 20 minuter sen gick vi och shoppade lite. Jag köpte en tröja från monki. Jag lägger upp en bild på den sen. Jag kan avslöja att den är vit! :O Haha inte så mycket att komma med men men. Annars har jag vell inte så mycket att säga mer. Jo en sak!!! MIN KAMERA HAR KOMMIT. DEN FÖRSVANN PÅ KONFA RESAN!! Så nu sitter jag på facebook och lägger upp alla filmer och bilder som jag tog på resan. Imorgon blir det sofia!! Jippiiii!! :D

Tudells :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0