Skarholmen och Storvreta

Hejsan!
Imorse så fick jag en rejäll sov morgon. Sov till halv 11 så himla skönt. Sen kom mamma och väkte mig och sa att vi skulle till skaris och äta mat. Min gamrl farmor brukar alltid bjuda oss på skaris på mors dag eller så äter vi odinsborg. Det är jätte mysigt för att det är en ganska stot hamn där med seglar selskap och massa båtar och vatten. Vi var där från klockan 12 till halv 2. Sen åkte vi hem och fixade lite. Sen bar det ut till storvreta till farmor och farfar. Så nu sitter jag hemma hos dom och inte gör så mycket. Vänter på maten och sitter framför tv och tråkar. Imorgon blir det matild aoch några till på en fik och plugga inför provet på tisdag. Jag kan ganska mycket av det. Det handlar om första världkriget. Sen blir det inget mer. Jag ska nog köpa några berloker till mitt nya armband som jag fick igår. Nu kan jag inte blogga mera. Ses sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0