Oppps!! Hajen kommer

tjenare alla blogg läsare! :)
Idag har jag vart i skolan och gjorde massa saker. Vi höll på med ljus på no och jag fick G+ på musik provet men det var ett strakt så jag är nära VG!! Jag hoppas att jag få Vd. Hoppas hoppas värklige det! Sen åt vi inget till lunch för då skulle vi inte hinna till bussen som gick till fyrishov. Vi hade sim test det gick vell så där! men det var ganska kul att göra det. jag pallade inte stnna kvar efter för att jag vet ej, men jag kännde inte för det. Var super trött sen simningen och liv räddningen. Det var inte svårt men det var inte lätt heller. Jaja, jag klarar mig med g+ jalla fall. Sen åkte jag buss hem. JOBBIGT säger jag bara det mar massa dagis barn som satt på bussen som skriker och är allmänt vilda. Jaja, sen gick jag hem och nu sitter jag hemma och ska plugga Matte, Engelska, No och göra klart svenska arbetet. Det ska vara klart imorgon och plus det så blir det engelska prov och sen no läxa tills fredag så ska försöka att blogga mycket ikväll. Har tappat massa dagar när jag var borta på konfa resa.

Det är typ ett plus med den här dagen. Min kamera är funnen så dom ska skicka den imorgon. Är super glad för det. Alla bilder från konfan ska jag försöka lägga upp när jag får kameran. 

Ses sen!! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0