Dålig upptatering! Men skööön konfa resa!!



Sofia, Emma, Daisy, Henna, Joanna, Fannie, Lovisa (jag) och Amanda våran ungdoms ledare!

Lite bilder från konfa resan. Jag har ju vart på konfa resa om alla kanke vet redan. Jag har värligen inte haft tid att blogga när jag var i göteborg och oslo. Vi hade saker att göra hela tiden. Vi hade super mysigt hlea tiden.

GÖTEBORG: Vi kom till göteborg på onsdag kväll eftermiddag om man ska vara mer exakt. Sen det första vi gjorde va att komma till vandrar hemmet och typ packa upp sen bar det av mot stan. Jag har dåligt minne just nu så kommer inte ihåg så mycket som vi gjorde i Göteborg. Vi va på uneverseumet i Göteborg. Det var super kul. Vi gick runt och provade olika stationen och så var det en regn skog som man fick vara i och gå runt. Det var grymt häftigt sen var det massa andra grejer man fick göra. Sen fick vi 1,5 timme fritid men jag och boyden orkade inte gå runt så vi satt oss på ett cafe och drack chai latte och åt kärleksmums ^^!!

OSLO: Vi var i en svensk kyrka och var på gudstjänst. Sen var det mäst chill i norge men det är sjukt dyrt!! en svensk krona är typ 1,50 i svenska kronor. Vi bodde på hotel och det var skönt och det var sängar med madrasser. För att vi fick sova på golvet i Göteborg så man så jäckligt skönt i sängen. På hotelet så hade dom ifotbolls spel som man var upptagen med hela tiden. Vi möte danskar, norskar och så klart svenskar. Sen var det mäst att vi gick runt och kollade i rummen och allt. Kameran är borta också så den ligger på en buss mellan oslo och örebro. Det är sjukt synnd så mamma har snackat med bussbolaget och dom skulle kolla bussen så jag hoppas på att dom hittar den!!!

Bilden är tagen från daisy!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0