Hemma!

Hejnsa!
Tyvärr hann jag inte blogga igår. Hade inte tid och ingen dator i närheten. Jag var upptagen helt änkelt. På mogonen var jag tvungen att åka till stan. Skulle lämna tillbaka en värme grej jag lånat fär att kunna göra kort till konfan. Jaja jalla fall så träffade jag ingrid och andra på satn så vi gick runt typ överallt och kollade. Jag köpte lunch och en ansiktrengöring från MUS (Make up store). Den är jätte bra. Sen var jag på satn till halv 2 sen åkte jag. Jag cyklade till Julia sen. Vi solade mest och solade. Det var super mysigt. Sen var jag tvungen att cykla hem för att jag skulle till sofia och träffa henne och sova där. Jag träffade Adam, Rickard, Mats och Maria. Dom var super trevliga. Det var sofias mammas bästa vännina och hennes söner och man. Sen åkte dom hem och då gick jag och Sofia till en liten affär som ligger typ 1 minut där hon bor så vi gick dit och köpte jordgubbar, vattenmelon, Vit och mörk choklad. Bilder kommer.



Det kommer ett inlägg till där jag skriver om vad som har hänt idag och allt. Såklar kommer det att komma bilder på hela dagen igår. Jag hade jalla fall en trevlig lördag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0