Glasögon

Tjenare!
Nu är jag hemma från allt pluggande på so. Det var jätte mysigt. Vi lämnade cafet ungefär klockan 17 sen blev det lite shopping efter det. Jag köpte lite ringar och ett halsband som är glasögon. Dom är super fina. Älskar glas ögon. Matilda köpte ett jätte fint linne på ginatricot. Älskade färgen så vi bytte om där. Jag tycker själv att jag har också vart kreativ idag. Jag har skrivit massa saker och gjort mina egna cykel byxor av ett par gamla urtvättade lack leggins. Hade endå ingen nyta av dom så klippte och sydde. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Ska tvätta ansiktet och lägga mig i sängen och vrål plugga ikväll har so prov imorgon om första världskriget. Hoppas att det går bra på provet. Puss från mig!
Kommer att lägga upp en bild på morgondagens outfitt. Har planera den iminsta detalj!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0