Datorn är konstig..

Tja tja.
Nu är jag hemma igen och är ganska pigg för att inte sova- Min mobil är trasig i luren så personen jag pratar med hör mig icke. Jätte irreterande, och datorn är konstig den med.. När jag skulle lägga upp inlägenn idag så publicerades dom inte på bloggen så dom lades upp nu. Så himla irreterande...!!!! Så jag är grymt irreterad på allt och alla just nu. Hoppas att det blir fint väder imorgon så jag och matilda kan sitte i stadsparken imorgon och plugga :) Hoppas på fint väder. Nu ska jag tvätta ansiktet och bruscha tänderna sen blir det att sova och gosse natt. Godnatt!



Den stora rosa flaskan är det. Älskar den allt smutsigt försvinner efter första tvätten så den är ganska drygt. PLUS att den luktar gott ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0