12 timmars sömn (NOT)

Hej.
Har inet uppdaterar på sistonde men jag försöker så gott jag kan. ska fösöka hinna med att videoblogga också men det har inte hunits med. Men ska fösöka jag lovar! Dagen har vart så där idag. Började klockan 9 prick vid holmlunds. Vi började med att städ aoch att moppa alla golv på över och under våning. Jippi så kul....INTE!! Ja men det måste ju göras jalla fall. Sen var det bara att börja vika, vika och krossa kartonger i maskin som knappt funka. Ja men det var inte så kul. Men annars är som super snälla där. Det är Eva, Tomas och massa fler men Eva är våran handledare. För mig Patricia, Sanna och Vanja. Dom kommer från någon stans vid Gimo, kom ej ihåg vad det hette men men. Super snälla tjejer.Köpte även jordgubbar till melis idag. Idag var jag även med Julia och Axel♥♥♥. Vi hade super kul och typ flummade runt hela tiden hemma hos han i gamlis. Tack för dagen små grodor. Haha men jag tror faktiskt inte man ska dricka soda streamad mjälk XD!! Imorgon blir det upp tidigt eller rättarsakt typ halv 7 tror jag blir lagom så jag hinner kanske blogga imorgon vi får se. Men Nu måste jag sova annars kommer jag aldrig komma upp imorgon. Vi får se om jag kan sova 12 timmar men det kommer aldrig hända ikväll jalla fall. Imorgon blir det kanske Sofia eller någon annan rolig person.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0