TRÖTT!!

Hejsan!
Jag har inte orkat bloggat dom senaste två dagatna så det får bli ett ganska lång nu. Jag har inte bloggat sen i torsdags så ska försöka samman fatta torsdagen, Den korta vetionen.

TORSDAG: Vi började 09.15 men so och då kom det typ en tant och en farbror som delade ut det nya testamentet och typ babladde hela so lektionen, om deras organisation och att den fanns typ i jätte många läder och så... JÄTTE ROLIGT!! Men men alla lektioner kan inte vara roliga så...? Sen efter so kommer jag inte ihåg mera. Sen efter skolan hade jag profil men jag och mathilda och lisa gick tidigare för att åka till gränby med matilda och ingrid. Det var SUPER KUL! Vi gick typ runt mathilda köpte strumpbyxor och ett linne, och den andra matilda köpte en tröja. Men jag köpte ett hm puder (inpulsköp) men jag behövde ett som var lite brunare, eftersom att jag blev lite brunare när jag var i egypten (SAKNAR DET). Sen efter det så gick jag till is hallen till Linn, för att hon skulle träna med 95 laget, men det var tydligen fel dag att komma så vi tittade istllet. Jag ramlade på läktar och typ garvade ihjäll mig xD. Sen fick jag skjuts av linns pappa hem.

Fredag: Då var det skolan hela dagen och sen var jag och kerstin på stan en snabbis för att köpa hårfärg till min utväxt och så köpte jag inpackning. Jag lägger ut bilder sen på vad jag köpte och hur mitt hår blev :). Sen tog vi bussen hem till mig och åt mat, sen så färgade vi kerstin mitt hår och typ så hängede vi mina kompisar på facebook (fejan). Det var super kul coh vi tittade också "Luftslotter som sprängdes"! Det var inte den bästa filmen jag har sett av alla dom tre men den var ganska bra! Sen så gick vi en promenad upp till bussen för at kerstin skulle åka hem och packa in för morgon dagen! Det var tjej kväll hemma hos Stina men jag kännde att jag inte ville gå. Sen gick jag hem och typ tittade på film sen somnade jag.

Lördag: Jag har inte gjort så mycket idag men jag har typ suttit vid datorn och så har jag (SKA) städa mitt rum det är jätte stökigt så jag måste och så kommer julia kanske sen men ska snart ringa henne! <3 Saknar lilla julia :(. Vi ska typ mysa hemma hos mig och titta på melodifestivalen och typ datorn. Men att sammanfatta den här dagen så jar jag vart trött och duschat och skulle igentligen vart ute och åkt skidor men jag orkade inte, Supet trött men jag kommer ta en alvedon och sen ringa julia. Kommer att blogga ikväll eller rättaresakt senare :)

TUDELLSS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0