Tråkig rubrik!

Hejsan!
Nu orkar jag blogga. J ag har var haft lektioner och allt som man kan göra i skolan. Sen efter skolan så hade vi profil, det var tråkigt. Jag glömde så klart mina jeans som jag ska göra så kan man vinna priser och sånt men jag tror jag ska hoppa av men jag fick inte hoppa av för min lärare. Man måste vell få bästämma själv??? Så himla orättvist jag vill ju inte fortsätta. Det är såhimmla tråkigt att hålla på med jeansen. För att jag glömer jeansen hela tiden så jag hinner tp inte klart till tävligen för den ska vara i maj och jag har inte ens börjat. Jag hatar profil!!!! Jag ska sluta på den. Man gör bara tråkiga saker där!?!?

Imorgon ska jag inte göra så mycket tror jag. Jag sak jalla fall säda och köpa ansiks mask och ha en egen spa kväll imorgon. Ta det skönt på en fredag kväll. För jag slutar klockan 10 över 3 i morgon. Se blir det vell snabbt i till konsum och köpa lite mys till fredagen och så ;)

Ni får ha en forsatt trevlig kväll och ha en underbar kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0