Stressssiiigg söndag!!

Hejsan!
Jag orkade inte blogga igår kom hem typ klckan 6 men ändå orkade inte helt änkelt. Igår var jag jalla fall på stan med henna och vi träffade matilda och mathilda. Dom heter lika namn men dom stavas olika ;). Det är coollt :D. Jag köpte ett par leggins och iget mer. Men typ klockan 10 åkte jag till gränby där hittade jag ett pa skor som står hemma i hallen nu coh väntar på att dom ska andändas ;). Sen åt jag, henna, matilda och mathilda på dragon palace. Det var super mysigt vi åt sushi och kina mat och allt. JAG ÄLSKAR KINA MAT!!!!

Idag har jag hela dagen planerad.

1. Åka till stan och köpa lite grejer.

2. Hinna sola på solpalatset.

3. Dansa 2 timmar på fyrishov

4. Träffa .......?<3

5. Ansikts mask

6. SOVA!!

Ha en forsatt trevlig dag och simma lungt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0