Stan!

Hejsan!
Idag har jag vart på stan själv sen träffade jag julia och junia. Vi typ flummade runt på stan sen blev de g-sunda. Vi träffade massa personer och sen så tog vi 11ans buss hem. Det finns bilder på vad jag har köpt i tidigare inlägget ;). Men nu är jag hemma och ha precis ätit makaroner med köttbulla (en klassisk SVENSK maträtt). Imorgon blir det plugg till matte provet på torsdag, Suck -.-! Och det blir vell kanske en snabbis till stan för att hitta parou till vecka 18 ;). Vi har praou vecka 17 och 18 och vecka 17 ska jag praoua på inter sport på gränby!!! Linda som jobbar där var så snäll och sa att jag får vara praktikant där!!!! Nu ska jag gå och duscha och sen sova ;) Fler inlägg kommer imorgon!

Kram och Puss//Kamellkyss :B




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0