Sjuk!


Hejsan!
Jag har inte hunnit blogga på några dagar. Jag har pluggat och gjort massa saker så har inte hunnit med det har mäst vart skolan och plugg efteråt. Det har inte hänt någåt specielt men idag är jag sjuk. Det är ryggen som kronglar hela tiden... Mamma ska ringa min sjuk gymnast imorgon och prata med henne och försöka att göra nårot åt saken. För det hart vart sen i september 2009. Man börjar att göra väldigt ont och ingen hjälper en heller!!!!

I måndags fick jag mina smink borstar från nelly.com. Älsakr dom. Det är 12 stycken och dom är kanon bra. Dom som jag har andvänt jalla fall ;). Här hittar ni länken till dom: http://nelly.com/productOverview.asp?qNavigation=brands&qNavigationBrand=678&qBrand=678&language_id=1&gender=1&qSiteId=1&footerClicker=true






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0