Pojkvänner!

Hejsan!
idag har jag vart i skolan och gjort allt man ska förutom en grej. Tänker ej säga ved det är för typ min lärara skällde ut mig.......! Sen typ 13.25 hade vi irott och då lekte vi en lek som heter "Lådan. Den var super kul att leka. Sen efter skolan så åkta jag till stan och köpte lite grejer som jag kommer att lägga upp bilder på grejerna senare. Sen smsade jag Julia och frågade om hon var på stan och det var hon med sim pojkvän och junia och hennes pojkvän ;). Vi typ gick runt sen var jag och JUlia tvungna att åka bussen hem. Så jag han inte träffa junia och pojkvänenrna så mycket men jag har träffat dom förut så det var liksom inget nytt för mig.

Jag har köpt: Leggins, ett linne, en super fin tunika och nagellack. Sen köpte jag en cheer burgare på doken innan jag åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0