Pearcing i örat ;)

Hejsan!
Hittade inte kamera sladden så det blev ingen bild på dagen outfitt :(. Men igår blev det ju 30 års kalas och det var jätte trevligt träffade alla släktingar, kusiner, syslingar och allt möjligt folk som igår i min familj. Britta hade kommit hem från vancover också. Super härligt att se henne igen. Har inte sätt träffat henne sen i sommras, och det var länge sen. Hon såg ut att må bra jalla fall :D. Vi fick en jätte god skalldjurs soppa/grytta jätte gott :). Sen fick vi tårta till efterätt (MUMSIGT ALLTIHOP). Sen åkte vi hem och målade om mitt rum :). Det kommer bli vitt och svart med rosa och lila detaljer.Jag hoppas att det kommer att se bra ut :). Så jag sover i vardagsrummrt -.-, Det är inte så rolig för att max min lille bror väcker mig jätte tidigt på morgonen!!!!!!!!! Det får man leva med-.-

Sen lite senare på kvällen så satt jag i vardagsrummet och tittade på wallander-afrekanen. Super bra film :). Men sen hade jag tråkigt så jag gick och tog hål i örat. Med nål, det gjorde inte så ont men nu gör det --- ONT!! kan ite ha mössa på mig. 

Imorse när jag vaknade hade jag jätte ont i örat men jag får skylla mig själv :/. Sen klädde jag på mig min nya tröja och ett par lack leggins. Det blev inte mer avanserat en det ;). Och på morgonen hade vi profil och vi ritade lite fantacy figurer. Jag är inte så bra på att rita så jag tita lite allt möjligt så det blev inte så mycket gjort på profilen imorse :/. Sen hade vi no vi hade sexualkunskap och vi pratade om kondomer och p-piller med mer. Efter no hade vi jag kommer inte ihåg vad vi hade mer.

När jag skulle gå hem från bussen var det helt igen fylld med snö. Och ingen ploggade så det var svårt att gå. Men jag kom hem till slut. När jag kom hem efter 40 gång så tog jag varm choklad... :D. Det är jätte gott när man är kall och fryser.......!

Nu ska jag gå och duscha och tvätta håret med mitt braiga shampoo :D. Så kanske bloggar lite senare. Vi får se om jag orkar... -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0