Ny jacka!

Hejsan!
Idag har jag vart i skolan och haft lektioner (vad har man annars haft i skolan). Sen efter skolan så åkte jag hem och pluggade och pluggade. Jag pluggade matte, So, Engelska och No. Väldig mycket (NOT) men det var enkla läxor så jag gjorde det på ungefär en timme det gick fort ;). Sen har jag köpt en ny jacka som är blå och kommer från PEAK! Kommer ej att lägga upp bild på den. Det kommer att komma fler bilder på den senare :).Det är jalla fall skit snygg och sen blir dte röda convers till den eller mörkblåa. Kommer att bli skit snyggt ivår!!! Mammas kommentar idag:

Mamma: Behöver du nya skor?
Jag: Jag behöver det.
Mamma:Du nöter skor som underkläder.

På söndag ska Emil, Alexander, Lisa, Sara, Jag, och så är det många fler som ska gå på alice i underlandet i 3D. Ska bli super kul om vi hinner boka biljetter till den och veta vikla som ska gå på den. Nu ska jag gå och städa mitt rum och duscha. Henni penni kommer till mig i morgon ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0