Mysteriet på Skin JACKAN!

Hejsan!
Igentligen skulle jag vara duktig och blogga imorse men precis när jag skulle börja skriva så kom mormor och hämtade mig!! Lite orättvist! Men idag har det vart skolan och ingen har hänt, efter skolan åkte jag först hem och hämtade kameran för att jag glömmde den för jag skulle till stan med lisa fissa och sara pava ;)! Vi hade super kul och gick rut typ över allt för att hitta en skin jacka till Lisa. Men till slut hittade vi en på hm och Lisa hade tur för att det var 100kr rabatt på alla jackor och kavajer. Jag gick typ runt och kollade på vad jag kunnde köpa när jag har MER pengar!!!!!!! Köpte ingen föruttom en latte och en kanell bulle på pressbyrån. Lisa köpte en skin jacka och två tröjor ;) Super fina är dom! 
Jag har äntligen hitta praou plats vecka 17 och 18! vecka 17 ska jag praoua på Inter sport på gränby där kära lilla Linda jobbar så hon smöra så jag fick en plats ;). Sen vecka 18 så ska jag praoua på Holmlunds. Jag var in där idag och frågade snällt om jag fick och det fick jag ;)!!!!!! 

DEN HÄR VECKAN SKA JAG VARA SUPER BLOGGARE OCH BLOGGA VARJE DAG!!!

 

Söta Lisa och Sara står och pousar på HM och Sara ser ut som en hippi ")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0