HISS // DISS

Hejsan!
Här kommer en kvälls HISS // DISS!!! :P

Jag har nog alltid gillar dove men det här är för mycket :O. Jag älskar den här!! Jag har använt den kanske i 3 månader och den är min favorit fortfarande!! Man blir lite sommar brun men här överdrivs inte. Den ger en jämn brun ett och inga fläckar. Rekomenderas värkligen till den som vill bli lite brunare och den återfuktar också ;)!!! ÄLSKA!! VÄRKLIGEN EN HISS!!!!!

Här kommer en hiss! Jag har wesc hörlurar och dom funkar jätte bra men ALLA har dom. I olika modeller och färger. Alla ser nästan likadana ut. Men jag vill inte väcka värsta negativ men man kanske ska köra med dom små hörlurarna ett tag till ;)! Ingen jätte diss men en Liten!!




Kommentarer
Postat av: Mamajay

hej vill du ha en ny design?

2010-03-01 @ 22:19:15
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: Mamajay

hej vill du ha en ny design?

2010-03-01 @ 22:19:49
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0