Wallander!!

Hejsan!
Idag har jag stressat hela dagen. Först gick jag upp klockan 9 JOBBIGT! Sen så åt jag frukost sen smsade jag henna och frågade om hon skulle till konfan. Och det skulle hon. Så jag fick stjuts till konfan. Istället för att byta buss. Sen feter konfan så hade jag två och en halv timme på mig innan dansen så jag åkte till is hallen. Va där en timme träffade lite människor och såg ;). Sen gick jag in på ICA och tittade efter sallad men dom hade ingen. Så jag köpte en risifrutti med hallon smak, och en äcklig smoothie. Det var min middag. Sen var det dans i två timmar. Jag glömde kameran så blev inga bilder. jag fick en komentar för ett tag sen och Den var anonym och den personen sa typ att jag ska blogga mer om cheer dance. Men jag är så klantig att jag glömmer kameran -.-! FÖRLÅT!! det är jag knasig och glömer kameran. Men jag lovar att ta med kameran till nästa träning.
Nu är jag hemma och bloggar och tittar på WALLANDER!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0