English tea!

hejsan!
Hann inte blogga i morse föör ajg tog bussen och jag var tvungen att gå kvart i nåtta för att hinna med bussen. Idag var det skolan men före det Eller runt elva tiden åkte jag till sjukhuset och kolla ryggen (IGEN). Det gick bar med man får vänta på läkarna så länge. Men det får jag faktiskt stå ut med. Vill bara bli av med smärtan och inflamationen i ryggen och muskeln. Sen åkte jag till stan för att köpa lunch. Chess burgare blev det. Sen tog jag 110 till storvreta igen och forsatte min skol dag.

Sen efter skolan så fick jag skjuts hem av mormor. Sen åt jag hemma och typ fixade mig för vi åkte på 6års kalas. Super roligt..............!
Nu är jag hemm och pluggar engelska och so har prov imorgon så måste plugga till det. Sitter och pluggar med en kopp te. Hörs imorgon söta bloggen och läsare :)

Imogon börjar fotbollen, får se hur det går :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0