08.20-13.00

Hejsan!
Idag vaknade jag klockan 07.45 och jag skulle åka samma tid så han inte göra ett blogg inlägg imorse ;). Det  får bli ett nu istället. Jag började tjugo över åtta och slutatde ett för att vi inte hade någon so. Det var skönt. Men imorgon ahr vi prov i so och kan ganska bra det. Men dte handlar om riksdagen och allt sånt inom det området och sånt. Vill inte gå in på detaljer och sånt med sveriges stats minister heter fredrik rainfelt, och jag hoppas att jag stava rätt på hans efternamn. Sen efter skolan så gick jag hem och joggade typ till willys och sen till ishallen. Det var lagon långt tycker jag. Sen fick jag åka hem med linns mamma. Jag han tyvärr inte sola solarium men ska göra det imorgon!!! Jag vill inte vara blek och se ut som ett spöke. Vill vara brun och fin. Nu sitter jag ensam hemma och bloggar och pluggar och lyssnar på musik och allt möjligt. Men nu ska jag plugga och sne blir det duscha och sova.

TUDELLS!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0