Vad hände igår?

hejhej
Igår var det att åka in till stan och vara med Hanna. Vi gick typ överallt på stan och köpte jordgubbar och annat ;) Sen var det bara att åka hem och packa för idag ska vi till min sommar stuga och Kerstin följer med vi kommer hem på lördag och internet finns alltid med för jag har fått trådlöst internet och en tv med :) :) Man tackar ju inte NEJ till trådlöst internet så tack tack Håkan :)

Idag har jag vart precis och dansat runt midsommar stången och vunnit vantar och fikat. Jag tycker att det är skit mysigt att fira midsommar på landet för att alla känner typ alla! Så det är super kul men alla barn är typ små och jag och Julia är dom äldsta typ :) Jaja men nu ska vi typ åka och jag vill bara säga en sak till.....

Glad Midsommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0