Sorry/ Spytt!! :O

förlår för att jag inte har uppdaterat min blogg på länge. Det har vart mycket den senaste tiden. Det har jag nästan alltid skrivit men det är sant alla gånger jag har skrivit. Igår kom jag hem sent också så jag hann inte blogga. Farmor och farfar hade bröllops dag (35 år) så vi åt på resturang :P Jag skäkade någon pasta och någon sås till de, super gott ^^ Sen var det att åka hem feån storvreta och sova. Idag har jag inte gjort så mycket men ikväll blir det nog att vara med någon :) :) Nu sitter jag och läser lite olika bloggar. Dom som jag har länkat på min blogg är dom jag läser mäst. Super roligt att kolla på alla olika bloggar!!! :D Jaja nu ska jag nog städa mitt rum det ser ut som att min garerob har spytt.. haha nästan så ;) Hejdå puss ;D

Kommentarer
Postat av: Idil

jag visste nt att du hade en blogg :O:O! nu lär jag komma in ofta och lästa den ;)



2010-06-15 @ 13:35:53
URL: http://makeyourmoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0