Sommarlov♥

Hej hej, dålig uppdatering på sistonde. Har vart sjuk ganska länga så jag har inte haft ork att skriva saker. Nu är det jalla fall sommarlov till den 18 augusti, SKÖÖÖNNTT!! Igår var det ju ärentuna games och då gick det ganska bra för vår klass. Men när vi paddlade så gick det mindre bra. Sen var det staffet och då kom vi på andra plats. Det är vell ganska bra va? ;) Sen var det hem att fixa sig och Elin kom till och fixa oss här hos mig. Sen var det skolavslutning till klockan 8 sen var det mot jerner :) Där var det pol party!! :D Sen bäställde vi pizza och spelade vatten polo. Det var Rebecka, Sarah, Elin, Frida, Alexander B, Oscar, Chrille, Jag, Tomas, Robin, Alexander Ö och DP som var där så vi var gansak många där. Det var skit kul. Sen blev det lite film tittande, Haha Harry Potter XD. Jaja jag hade aldrig sätt den men den var gansak bra men jag hann inte titta så mycket på den för jag åkte hem vid 12. Sen blev det gosse natt direkt ;)

Sen idag så ska jag på middag hos mammas kompis och hela våran familj och hennes. Så det blir nog inte så mycket bloggande ikväll jalla fall. Ska försöka :)! Nu blir det duschen och sen blir det att jag lägger upp lite bilder från igår. Sen blir det bloggande ;) Ses sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0