SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR

hejsan!
hemma från stan nu och har ätit lunch med jenny, sara och alee. Haha donken bev det!! :D Sen gick vi mest runt och kollade på kläder och annat. Hittade ingen köp dugligt eller jo en grej. Ett par shorts från bommerang, rutiga i massa färger. Det är ju sommar kolektionen som gäller. Ska köpa dom någon gång :) :) Jag blev överlycklig i morse när det var SOL!! Nu kommer sveriges sommar igen. Hoppas att det blir bra väder hela veckan.

Idag händer det inte så mycket tror jag. Men jag tror att jag drar till Julia en stund sen blir det vell att chilla i solen och ta det lungt. Skulle igentligen köpt en bikini idag men hittade ingen snygg! Eller jo en från lindex men snart blir den min eller blir det en peak från stadium. Ska cykla nu. Ses SUNSHINES!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0