Hiss/Diss

Diss:

* Myggor, Varför finns dom egentligen? ´Bara massa onödig plats och dom sprutar gift och dom kliar bara massa dissar för myggor.

* Regn, Det ska vara sol på sommaren och inte regn. Det regnar redan så mycket här i Sverige. Tänk dom i Afrika där regnar det aldrig och det är torrt. Varför inte skicka dit regnet?

* Smuts under naglarna, Jag tycker inte att det ser fräscht ut när man ser svart under naglarna. Jag får panik när jag själv har det så jag tycker inte om det.. Men vem vill ha det egentligen? så fixa naglarna ;)

Hiss:

* Sister Point, Älskar deras kläder dom är ganska enkla men ändå ja! Jag ska beställa den där blå toppen som jag la ut förut på bloggen. Så söttttt!! <3 bara massa hiss, hiss, hiss till Sisters Point!

* Konfirmation, Jag vill ha konfa läger igen. Jag lärde känna massa nya vänner på konfa lägret. Dessutom fick alla vara tillsammans hela tiden plus att jag fick fotot hem i brevlådan idag så jag hoppas att dom nya vännerna jag fick kommer att finnas kvar<3

* Iphone, Jag har ingen själv men jag vill ha en. Jag tycker att dom värkar jätte bra och dom har dom flesta funktionerna man kan ha. Man kan ha allt från musik till kok bok och till spel och allt. Jag känner några som har en och dom har vart super nöjda, och det finns ett plus att man kan ha snygga skal till dom också så man får den mer personlig på den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0