Kerstin, Jenny, Fannie

hej hej
Nu är jag hemma från stan och en skön shopping tur. Först va jag med Jenny sen Kerstin sen så träffade jag Fannie. Köpte typ 3 tröjor :) Behövde det. lägger upp bilderna sen. Sen blev det att vi gick runt och kollad lite på kläder. Sen så träffade Fannie inne på ur och penn. Hon skulle köpa ett smycke till sin kompis. Sen efter kanske typ 10 min så ringde hon igen och frågade vart jag va och jag var på indiska och vi skulle träffas på Stadium. Haha vi köpte lika dana Peak tröjor. Det var den tröjan som jag la upp igår det var den jag köpte. Sen åkte Kerstin med mig hem och vi tog lite bilder och så sen har jag precis vart och lämnat henne vi busshållplatsen. Så nu sitter jag hemma och lyssnar på spotify. Älskar spotify. Den som kom på det var genial som uppfann det!! Älskar den personen just nu. Haha, jaja nu ska jag gå och fixa lite i mitt rum igen. Som alltid, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0