Ingen rubrik..

Hey
Nu har jag kommit hem eller inte nu direkt kom hem typ vid 2 och då solade jag ocg badade jag mer. Har även hunit fiska men fick ingen :'( (SNYFT) Jaja det var dåligt väder eller rättaresakt fint väder men dåligt fiske väder och då blev det ingen fisk.

Nu har jag precis gått ur duschen och luktar grap frukt :)Har även andvänt mitt nya shampoo som är JÄTTE bra! Så nu blir det nog mys framför tv och massa andra saker man kan göra med släkten. Jag saknar alla männsikor hemma i uppsala. Alla kommer att åka bort nästa så jag sätter mig nog på bussen hem imorgon så jag hinner träffa viktiga vänner<3 Jag hoppas att ni får en forstatt trevlig kväll och ha det FETT MED MYZZZ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0