IKEA

tjenare
Idag har jag åkt runt i hela boländerna och kollar på flytväst till min kusin, tillslut hittade vi en på stadium sen åkte vi till Ikea för att äta mat och inget mer. Sen åkte jag hem och solade lite med Carro och badade lite grann. Sen blev det mer solande och mer sol!! Jag älskar solen.
Sen ringde mormor och frågade om jag skulle med till sommar stugan och det ska jag. Ja, nu sitter jag i bilen och ska typ åka två timma och sen båt typ 30 min sen är jag framme och då blir det ett inlägg. Kommer inte blogga så mycket när jag sitter i bilen lyssnar på:Jason Derulo – In My Head,Jason Derulo – The Sky's The Limit Så det är chiillll i bilen :D :D
Puss, och simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0