Hemma vid 4

hej kväll.
Nu sitter jag hemma framför datorn och inte gör så mycket kolla lite överallt och musik på spotify och lite vanliga saker man brukar göra. Som rubriken så kom jag hem vid 4 och var trött så jag la mig i soffan och kollade på top model 2. VÄLDIGT GAMMALT! Det fanns inget annat att kolla på så det fick bli det. Sen blev det träning i typ en och en halv timme sen åt jag mat.
Sen gick jag upp till Carro och Lollo och lämnade en skål och då hjälpte jag Carro med ett party tält som dom hade köpt och det tog typ 45 minuter att bygga upp det och så var vi 4 pers för att det ramlade ihop hela tiden -.-
Sen blev det fika hos dom med digestive kex och lite annat gött!
Nu ska jag fixa mig för jag ska nog försöka sova nu fast jag inte är trött men här kommer en låt jall fall: Edward Maya Featuring Vika Jigulina – Stereo Love - Radio Edit
GodNatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0